Missen van telefoontjes mag eigenlijk niet voor komen in een bedrijf. Alle telefoontjes zijn belangrijk en moeten goed af gehandeld worden. De mensen die bellen kunnen klanten zijn die een vraag hebben of potentiële klanten die graag iets over het bedrijf willen weten. Telefoontjes missen gebeurt vaker dan we denken en hier moet iets aan gebeuren. Voor het bedrijf is het erg slecht omdat ze een slechte reputatie kunnen krijgen of ze raken klanten kwijt. Dit geld vooral voor de kleinere bedrijven omdat de grote bedrijven vaak een aparte telefoniste in dienst hebben die alle telefoontjes opneemt. Maar voor een klein bedrijf is dit vaak niet te betalen. Daarvoor is er een bedrijf genaamd Bizziphone die dit probleem voor je oplost. Bizziphone is een bedrijf die verschillende telefonistes in dienst hebben. Deze worden ingezet voor verschillende bedrijven. De telefonistes blijven gewoon op het kantoor van Bizziphone, maar de telefoontjes worden naar hun doorverbonden. Hierdoor krijg je als bedrijf niet alle telefoontjes binnen en worden alle telefoontjes professioneel op genomen. Er wordt één telefoniste aan jou bedrijf gekoppeld die een speciale cursus krijgt, zo weten ze alles over de producten diensten van het bedrijf. Een telefoonservice is met zo’n geval een goede oplossing omdat je op deze manier geen boze klanten krijgt. Je betaald hier natuurlijk wel voor maar het is altijd goedkoper dan iemand inhuren die je per uur betaald. Ook krijg je netjes elke dag een verslag met alles wat er besproken is en wie er heeft gebeld. En heeft er iemand gebeld die belangrijk was dan krijg je het direct te horen en kan je kijken of je tijd hebt om hem terug te bellen. Alles gaat in overleg en je hebt als bedrijf veel input, dat is natuurlijk wel zo fijn. Met deze verandering gaat het bedrijf beter draaien en krijg je meer klanten. |
Meer info : klik hier |