Linkzoeker

Links zijn zo gevonden

describe your menu link here

describe your menu link here

describe your menu link here

describe your menu link here

describe your menu link here

describe your menu link here

describe your menu link here

describe your menu link here

Auto tuning 101

Auto-tuning is de transformatie van een voertuig dat geschikt is voor een ander reeks doel waarvoor het oorspronkelijk is ontworpen om te vervullen. Over het algemeen gebruiken de meeste mensen auto-tuning voor het optimaliseren van de prestaties van hun auto. Meestal is dit gerelateerd aan motorvermogen en sleepvaardigheden, maar soms kunnen voertuigen worden gewijzigd om een betere brandstofefficiëntie of een soepelere werking te geven. Andere toepassingen omvatten emissiebediening en stijlmodificaties.

 

Veel moderne voertuigen hebben interne verbrandingsmotoren. De interne verbrandingsmotoren zijn de oorspronkelijke manier waarop auto’s zijn ontworpen, maar deze motoren hebben in de loop van de tijd een verscheidenheid aan veranderingen ondergaan. Een van de eerste modificaties aan interne verbrandingsmotoren was de ontwikkeling van turbo-technologie. Turbo-technologie verhoogt in wezen de druk en de duur van de uitlaat voor verhoogde brandstofefficiëntie en om meer pksporen te produceren, terwijl de beperking van de inname van lucht en gas afneemt door het luchtfilter af te stemmen.

 

Turbo-auto’s waren onmiddellijk getroffen met enthousiasten van de auto-afstemmen. Naast hun verhoogde prestaties gaven ze fabrikanten een lagere kostenbasis voor de productie van tuners ook. Naarmate de populariteit van Turbo-auto’s wordt afgenomen, is een andere afstemmingsmethode ontwikkeld voor gebruik op lage prestaties-auto’s. Low Flow Racing benzines werden populair voor gebruik in hoogwaardige straatlangautomaten.

Deze modificaties verhogen de prestaties van de auto in feite door het gewicht te verminderen, het verhogen van pk en het creëren van een meer aerodynamisch profiel.

 

Fase Drie Tuning wordt beschouwd als een van de meest extreme vormen van autotuning. Fase drie motoren zijn de meest krachtige die commercieel kunnen worden geproduceerd. Stadia Drie motoren zijn over het algemeen twee keer zo krachtig als tweetrapsmotoren. Meestal zijn deze fasen gemaakt van na marktprestaties. Bovendien moeten alle uitlaatsystemen en tuning volledig worden ingevuld in volledige overeenstemming met de emissieregels van de regio waarin het voertuig zal rijden. Bijvoorbeeld, uitlaatsystemen die luid zijn, zijn verboden in zuidelijke staten, terwijl luide geluidssystemen alleen zijn toegestaan in noordelijke regio’s.

 

Vaak zullen autotuningsexperts een auto’s van auto’s aanpassen om zijn specifieke spooromstandigheden beter te passen. Zo kan een sleepracesauto een aanzienlijke stroomwinst ervaren wanneer deze op een beperkt nummer wordt uitgevoerd. Evenzo kunnen chauffeurs ervoor kiezen om het niveau van het trackvermogen te maximaliseren door SuperChargers of Big Borse-kits te installeren.

Wat de gebruikte methode ook is, het doel is om de snelheid te maximaliseren, de behendigheid te maximaliseren, en bovenal maximaliseren van de stroomwinsten.

 

Auto-tuning-experts zullen de carburateur vaak aanpassen om de best mogelijke brandstofefficiëntie te bereiken. Bovendien zullen ze ook de zuurstofsensor veranderen om koolstofopbouw te verminderen. Het doel van de carburateur is om de brandstofefficiëntie te maximaliseren. Aan de andere kant passen de brandstofinjectoren de hoeveelheid brandstof die in de motor wordt geïnjecteerd. Beide wijzigingen kunnen drastische wijzigingen aanbrengen in de prestaties van de auto.

Klik hier voor meer informatie Chipperformance

Archieven

>