describe your menu link here

describe your menu link here

describe your menu link here

describe your menu link here

describe your menu link here

describe your menu link here

describe your menu link here

describe your menu link here

Steeds meer Nederlanders maken gebruik van Klantenservicetelefoon

Storingen bij KPN komen gelukkig niet zo vaak voor. Maar is er toch sprake van uitval van internet, televisie of beide, dan wil je natuurlijk zo snel mogelijk van een KPN-medewerker horen hoe lang een en ander nog gaat duren. Je kunt een mail sturen met je vraag of het online contactformulier invullen.

De kans dat je direct een antwoord krijgt, is dan niet zo heel erg groot. Bellen is bij een storing een beter idee. Heb je het telefoonnummer van KPN niet in je telefoon staan? En kun je het online niet vinden? Hierbij de tip om 1840 te bellen. Dit is het nummer van Klantenservicetelefoon. Klantenservicetelefoon beheert een platform met telefoonnummers van de meest uiteenlopende bedrijven en instellingen in Nederland. Het gaat dan om commerciële ondernemingen, gemeentelijke instanties, non-profit organisaties et cetera.

Er is een Ziggo storing in jouw buurt en je bent op zoek naar de helpdesk. Klantenservicetelefoon is je graag van dienst. Je kunt -zoals we hierboven al aangaven- bellen, maar je kunt de dienstverlener ook online raadplegen.

Dit is de site: www. klantenservicetelefoon .nl. Typ je Ziggo in de zoekbalk dan krijg je onder meer de volgende info gepresenteerd. Het algemene nummer is 0900-1884. Bel je vanuit het buitenland, gebruik dan +31 881 212 817.

Op de website van Ziggo staan actuele storingen gemeld. Het laatste nieuws kun je ook checken via Twitter, Facebook en Instagram. Hierbij nog aanvullende gegevens. Ziggo wordt geleid door CEO Jeroen Hoencamp. Het hoofdkantoor staat in Utrecht. In totaal werken bij Ziggo een kleine 7500 fulltimers. De omzet was in 2018 € 3.895 miljoen. In de telecommunicatiebranche geldt Ziggo als toonaangevend en vooruitstrevend.

Ter afronding nog een historische schets van de firma Ziggo. Op 16 mei 2008 werd de fusie tussen @Home, Casema en Multikabel een feit. Voortaan werd samengewerkt onder de naam Ziggo. Op 21 maart 2012 ging Ziggo naar de beurs. Op 16 februari 2016 maakten Vodafone en Ziggo bekend samen te gaan. Niet veel later ontstond fusiebedrijf VodafoneZiggo.

Meer info : klik hier
>