describe your menu link here

describe your menu link here

describe your menu link here

describe your menu link here

describe your menu link here

describe your menu link here

describe your menu link here

describe your menu link here

VoIP technologie 2019: 5 trends

by on maart 20th, 2019 at 10:11 am || Posted in: Telefonie
Tags: || ||

2019 wordt een belangrijk jaar voor de ontwikkeling van VoIP technologie

Sinds de afgelopen jaren heeft VoIP bewezen dat het een efficiente technologie is dat bestaande netwerken verlichten en versimpelen. Daarnaast biedt het een verbeterde versie van telecom. VoIP wordt vooral herkend aan haar betrouwbaarheid, veiligheid en betaalbare oplossing. Dit komt doordat VoIP een unieke flexibiliteit biedt aan bedrijven.

Daarnaast zijn VoIP ontwikkelaars constant bezig met het verbeteren van de techniek en dat zal vooral in 2019 een belangrijke ontwikkeling zijn in de telecom wereld.

 

Welke VoIP techniek ontwikkelingen kunnen we verwachten in 2019

Hieronder hebben we een aantal technische ontwikkelingen die te verwachte zijn:

  1. Met meer 5G mobiele netwerken die online zullen staan in 2018, wordt de kwaiteit van VoIP alleen maar beter. 5G biedt draardloze snelheden aan dat tot wel 10 keer sneller is dan 4G. Snellere upload en download snelheden zorgen voor een stabiele, hoge kwaliteit video streaming met een 5G Powershell verbinding. Als resultaat, zal het nieuwe mobiele netwerk zorgen voor meer gebruikers die mobiel zullen gaan werken.
  2. AI technologie heeft een grote impact voor VoIP technologie systemen: Voice assistenten zullen alsmaar slimmer worden.
  3. Verbeterde ondersteuning: Teams zullen meer taken kunnen voldoen en dat kan ook efficienter door de verbeterde inhoud verdeel capaciteiten. Individuen kunnen mobiel werken en ervaren nog alsof ze lokaal werken. Ze kunnen online afspraken organiseren van iedere gewenste locatie met de gewenste kwaliteit en helderheid.
  4. Continuïteit: Dit zorgt ervoor dat medewerkers met hun taken starten via hun computer en weer hervatten waar ze waren gebleven met hun smartphones. Op weg om de productiviteit te verbeteren van de moderne medewerker.
  5. Integraties: Het aanbieden van een betere klantervaring terwijl je telelefoongesproken ontvangt en uitvoert. Met enkele klik telefoneren, popup vensters van inkomende gesprekken en het automatisch loggen van gespreken zorgt ervoor dat je jouw telefoonverkeer makkelijk kunt managen in je eigen CRM.

De VoIP markt is naar verwachting 200 milhard waard in 2020… En het zal alsmaar doorgroeien op wereldniveau.

>