Linkzoeker

Links zijn zo gevonden

describe your menu link here

describe your menu link here

describe your menu link here

describe your menu link here

describe your menu link here

describe your menu link here

describe your menu link here

describe your menu link here

Content die onconventioneel is, inhakers zijn de oplossing

by on maart 27th, 2020 at 12:25 pm || Posted in: Marketing
Tags:

Toegang tot het internet, een dosis humor en enige taalvaardigheid. Dat is het enige dat je nodig hebt om een groot publiek te verrassen met content. Lees hieronder een aantal goede en succesvolle voorbeelden uit het verleden. 

 

Dé legendarische wissel: Costa Rica 2014

Erop of eronder. Zo dacht Louis van Gaal ook toen hij met de meest legendarische wissel ooit kwam. Hij wisselde in de tweede helft van de verlening onze niet zo’n penaltykiller Cillessen voor onze penaltykiller Krul. Aan Krul de taak om Nederland verder het toernooi in te keepen. En jawel hoor, hij stopte er twee. Hiermee ging Nederland door naar de volgende fase in het toernooi. Andrelon heeft hierop ingehaakt door te veronderstellen dat het door hun shampoo kwam. Want die geeft natuurlijk de perfecte krul. Met een knipoog. 

Maak de juiste baankeuze

Iedereen kent het moment nog wel. Sven Kramer richting goud, maar toch niet bleek op het laatste moment. Zijn toenmalige coach wees hem de foute baan in. Weg was het goud. Sven gediskwalificeerd en teleurgesteld. Nederland teleurgesteld. Hier heeft Randstad op ingehaakt met een boodschap dat een juiste baan niet voor iedereen weg is gelegd. Zo’n bericht gaat natuurlijk viraal.

12 punten van Hema voor onze ster

Hema speelde op het Eurovisie Songfestival in door het maximale aantal punten uit te delen aan Duncan. Die toen voor Nederland uitkwam op het festival. Natuurlijk werd hierbij gerefereerd naar de 12 punten, die ook hun taarten altijd hebben. Dit was een mooie en weldoordachte koppeling van Hema. Toen Duncan won werd het één groot succes. Ook voor Hema. 

Bladblazers extra in trek met rokjesdag?

Of dit anno 2020 nog een goed idee is, kun je je afvragen, maar Gamma heeft een creatieve inhaker bedacht met een flinke knipoog. Het was namelijk rokjesdag en dit bleek voor Gamma het ideale moment om hun bladblazers nog maar eens extra in de spotlight te zetten. Rokjesdag is een dag in de lente waarop vrouwen massaal rokjes gaan dragen. 

Inhakers opstellen met de hulp van ons?

Wij helpen jou natuurlijk graag met het meedenken en opstellen van inhakers. Dus mocht je er nog steeds niet uitkomen. Aarzel dan niet om contact op te nemen met ons team. 

Deze blog is mede mogelijk gemaakt door Jeroen van Promoboer – promotiematerialen met logo.

https://promoboer.nl/

Archief

>