Linkzoeker
Banen en opleidingen

Medewerker Klantencontactcenter

Introductie

Van Mossel Automotive Group telt meer dan 3.000 medewerkers en heeft zich in 70 jaar ontwikkeld tot een van de grootste en bekendste automotive bedrijven. Ons bedrijf heeft meer dan 100 vestigingen in België, Duitsland, Frankrijk, Luxemburg en Nederland.

Van Mossel Automotive Groep heeft dealers, tweedehands autocentra, schadeherstelbedrijven en autoverhuurbedrijven die staan ​​voor gastvrijheid en kwaliteit.

De Belgische groep is volop aan het uitbreiden en kenmerkt zich door een snelle groei. Om deze groei te verzekeren, zijn we op zoek naar talent om ons team te versterken. We werken samen om het belang van onze klanten altijd voorop te stellen en hun verwachtingen te overtreffen.

Werken bij Van Mossel betekent werken in een gedreven omgeving, uitdagende functie en de nodige ruimte bieden voor verdere ontwikkeling.

Voor onze functie in Diest zijn wij op zoek naar medewerkers in het klantcontactcentrum.

Jouw verantwoordelijkheden

Vind je klantenservice belangrijk? Wil je mensen contacteren? Heb jij ervaring in de auto-industrie? Dan is deze job iets voor jou!

Als medewerker van ons klantcontactcentrum ben je telefonisch onze eerste stop. Dankzij je actieve luisterhouding speel je gemakkelijk in op de behoeften van de klant.

  • U beantwoordt de oproep
  • Je neemt het initiatief om onze klanten te bellen en hen uit te nodigen voor jaarlijks onderhoud of andere werkzaamheden / acties
  • Je beantwoordt vragen en wensen van klanten. Je geeft klanten de meest geschikte antwoorden en / of suggesties. U kunt tijdens het gesprek nadenken over problemen met de klant zodat uw collega’s zich kunnen voorbereiden op de komst van de klant
  • U registreert de overeenkomst in ons computersysteem
  • Bel de klant nadat je een afspraak hebt gemaakt met de klant om te kijken of alles goed gaat

Jouw profiel

Met uw positieve persoonlijkheid en begripsvermogen kunt u communiceren met onze klanten. U kunt zorgen voor een uiterst klantvriendelijke ervaring en een nauwkeurige opvolging.

  • Het is het beste als u al ervaring heeft met veel klanten
  • Je spreekt vloeiend Nederlands en Frans, en kan het ook in het Engels doen
  • Je hebt zakelijk inzicht en kunt proactief inspelen op de behoeften van de klant
  • Je enthousiaste instelling maakt je ook een teamspeler
  • Je bent stressbestendig en kunt alle oplossingen vinden
  • Je bent erg verantwoordelijk en proactief
  • Natuurlijk kun je de huidige computerprogramma’s goed aan

Ons aanbod

  • Je komt terecht in een prettige universitaire sfeer
  • Mogelijkheid tot fulltime, parttime of 4/5 tewerkstelling
  • U kunt rekenen op een behoorlijk salaris en aanvullende juridische voordelen
  • Opleiding “on the job” en interne begeleiding

https://www.vindazo.be/vacatures/klantenservice-medewerker.html